du är värd att dö för

Jag läste gamla dagboksanteckningar och inlägg från min gamla blogg och blir arg på mig själv för jag kastat bort så oändligt många dagar på någonting som inte gett mig mer än tårar.
Idag sitter jag i en soffa som snart ska säljas. Vi ska flytta och köpa nytt, tillsammans. Utanför går åskan och regnet smattrar, men vi trotsar alla jävla naturfenomen och går en sväng. Bara han och jag.

hela jag skälver när vi rör vid varandra. han slår ut hela mitt system. blodet forsar, hjärnan slutar fungera. tänk om jag tappar fotfästet?
dagarna bara flyger förbi mig men just nu gör det absolut ingenting. jag vill se mina dagar flyga iväg när han går bredvid. föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0