vardagsdilemman

Precis som i vilket förhållande som helst stöter man ibland på vardagsdilemman. Det mest frenetiskt och uttjatade dilemmat just nu gäller kuddarna.
När vi precis träffades såg virvelvinden alltid till att jag skulle ha bästa kuddarna och bästa täcket osv. Även finast påslakan om vi tvingades ha olika. Men nu häromnatta när ja skulle sova var min kudde utbytt mot den sämsta kudden. Jag bytte raskt tillbaka och sprang iväg för att borsta tänderna. När jag vaknar på morgonen har jag den sämsta kudden ändå. Va-fan. Detta har hänt fler gånger och nu kan jag knappt lukta på mina fina kuddar längre eftersom han håller dom i ett järngrepp. Je-sus.
Så nu är det krig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0