jag förlorar mig i dig

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag är bara så himla lycklig över min tillvaro. Det blir så tjatigt, kanske måste man hitta något att vara ledsen över eller något? Men jag kan inte.
Jag är så glad att min syster och jag är best friends igen
jag är så glad att mitt äckliga ex har skaffat tjej
jag är så glad att jag får vakna tillsammans med min håriga virvelvind varje dag i veckan
jag är så glad att vi ska flytta

Inatt sover jag hos min syster. Jag är barnvakt. Det är svårt att somna utan virvel, men barnet är nästan precis lika mysigt så jag klarar mig. Synd om honom som inte får sova med mig kanske man ska säga. För just nu har jag världens bästa självförtroende (bortsett från min semestermage som är graciös och fet) och anser mig själv vara störst och vackrast i världen.
Det är skönt att känna så för en gångs skull.

Är den här bloggen tråkig att läsa? Skriv det isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0