vi som gått omkring och var't så blyga vi slutar nu att smyga

Vi ringer lite till  varandra ibland nu när han är borta. Korta koncista samtal som inte kostar skjortan. Imorse hade vi tex ett fint tvåminuterssamtal. Det handlade bara om praktiska saker som inställda barnkalas och hans monter i Tyskland. Sen pussades vi genom luren och så sa vi att vi längtar till hemkomsten och att om han sover så dödar jag honom. Trots att han kör bil i 13 timmar. Snällis.

Så imorn kommer han alltså. Jag ska laga god mat och bjuda på vin. Åh va gott, sa virvelvinden. Jag kommer däcka efter ett glas. Om du däckar däckar jag. Svarade jag romantiskt. Är vi alkoholister då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0